Coca cola!

Hej hej!
Det var länge sen jag bloggar men jag orkar inte blogga så ofta men jag uppdatera min blogg oftare så gå in där oxå!

-->MIN BLOGG!!!<--

Idag har jag haft teknik hela dagen. Vi byggde katapulter som vi sen ska skriv en raport om. Det var rätt så kul och skönt för det var inte så jobbigt. Desvärre blev inte våran katapult så bra... den skjöt typ 5 meter....

När vi sen gick ner till skåpen när vi slutat hade någon hält Cola i både Julias och Jenny skåp! Så både Jenny och Julia hade inga jackor när dom gick hem. efter att ha prata med matinoch någon anna lärrsre ett tag gick  jag, Sofia och Jenny hem till Sofia och tog det lite lung och hämtade Sofias syrra på dagis, sen slappade vi ännu mer! Jag är jätte trött! När jag kom hem så skulle vi precis äta och sen var jag tvungen att göra lite spansak och engelska glosor! Men nu e jag äntilgen klar! Jag ska snart ner och se på TV och gå och lägga mig tidigare idag, för jag är jätte trött!

Love//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0