trött :P

hejhej<3
jag sitter å tänker att jag igentligen borde ligga i soffan och titta på tv, men men vad gör man om man har en pojkvän som vill snacka å man inte har pengar på mobilen<3
så fort jag och alice klev utanför dörren gick solen bakom moln, så det blev inte så mkt bilder idag. vi fick sitta och njuta av solen vid fönstret i alice´s rum

nyss kom min syrra och frågade om jag ville ha blåbärsglass, jag sa att jag ville ha lite... hon kom in med en skål med jätte mkt i... å dessutom smakade glassen bara blåbärssylt :S usch!!
nä men nu ska jag faktist ta å gå å lägga mej i soffan och "njuta" (elr nt) av glassen framför tvn!
puss på er!

//matilda

jag å alice när solen titta fram

jag som dansar på stranden

och alice som klättrar i träd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0